Friday, April 4, 2014

7 Days Detox dengan 7 Jus

Cara yang mudah dan selamat, tanpa bahan pengawet.
Anda hanya perlukan blender dan bahan2 berikut.
Masa pengambilan seelok2nya ketika perut kosong atau sebelum makan kerana mudah untuk usus kita menyerap nutrien.
Selamat mencuba semua....

Day 1

Madu ialah makanan sunnah, penawar pada pelbagai penyakit dan kesihatan kulit. Selain dari singkirkan lemak, Jus limau dan madu ini membantu melegakan sakit tekak dan batuk. X perlu makan ubat batuk sampai mengantuk ye.

Day 2



Epal kaya dengan serat,baik untuk sistem penghadaman dan pembersihan usus. Saleri pula untuk mengawal tekanan darah. Nak lebih efektif lagi boleh juga tambah perahan limau. Hasilnya memang Superb !!!

Day 3


Tomato bukan sahaja boleh di buat salad atau ulam, tapi agen pembakar lemak. Blender dan tapis airnya, bahan2 serat tu boleh buat masker tau, jangan dibuang. Ia boleh mengecilkan pori kulit jadi lebih licin dan flawless, x payah mekap tebal2.

Day 4

Selain di buat jus mengikut cara perubatan al sifaq, se eloknye kita kunyah carrot mentah2. Kunyahan tu boleh merangsang sel mata untuk meningkatkan daya penglihatan.

Day 5

Day 6

Day 7


Amalkanlah pengambilan 7 jus diatas sekurang2nya dalam masa 14 hari kita akan rasa badan lebih cergas, kulit lebih licin dan yang penting kita dapat berat badan ideal. Selamat mencuba sahabat ku.

No comments:

Post a Comment